Ο κόσμος γύρω μας δουλεύει με ρομποτ και δεν εννοούμε μόνο την “ρομποτική σκούπα”. Η ευρεία χρήση της Ρομποτικής και του Αυτοματισμού οφείλεται στο ότι τα πράγματα γίνονται έτσι πιο εύκολα, οικονομικά και πάνω οικολογικά! Έλα στο εργαστήριο για να δεις από κοντά μια οικολογική εφαρμογή της ρομποτικής που σχετίζεται με τις Ανανεώσιμες μορφές Ενέργειας. Κατασκεύασε, προγραμμάτισε και αν δε δουλεύει προσπάθησε πάλι! … μόνος σου, με τους φίλους σου ή τους γονείς σου. Το Ρομποτικό Ηλιοτρόπιο σε περιμένει…

SciHigh (GR)
Η εκπαιδευτική ομάδα SciHigh αποτελείται από δύο φυσικούς, τον Γιώργο Παπαηλιού και τον Οδυσσέα Πλατσάκη, οι οποίοι αγαπώντας το αντικείμενο τους, επεκτείνουν τη δράση τους στην επικοινωνία θεμάτων επιστήμης και τεχνολογίας. Σχεδιάζουν και υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα, στοχεύοντας στην εξοικείωση με τις επιστήμες, τις σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές και τα διαθέσιμα εργαλεία, καθώς και στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας. Οι δραστηριότητες είναι σχεδιασμένες σύμφωνα με την προσέγγιση STEAM – Science | Technology | Engineering | Art | Mathematics. Τα προγράμματα απευθύνονται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ενώ επιπλέον σχεδιάζονται και υλοποιούνται αντίστοιχα προγράμματα που απευθύνονται σε μικρότερες ηλικίες, ενήλικες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Ο Οδυσσέας Πλατσάκης σπούδασε Φυσική με ειδίκευση στη Θεωρητική Φυσική αλλά και στην αξιοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στα Έξυπνα Δίκτυα. Εργάζεται στον τομέα της εκπαίδευσης ως εισηγητής αλλά και ως δημιουργός εκπαιδευτικού υλικού για μαθήματα που ενσωματώνουν τις σύγχρονες τεχνολογίες. Εκτός από την επιστήμη και την τεχνολογία, ενδιαφέρεται πολύ για την ποδηλασία και την ύπαιθρο.

Ο Γιώργος Παπαηλιού σπούδασε Φυσική και στην συνέχεια Βιολογία Συστημάτων (Systems Biology). Είναι εκπαιδευτής STEM και στοχεύει στον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την ευρεία εμπειρία του από την αγορά εργασίας καθώς και την έρευνα. Ενδιαφέρον του αποτελεί η επικοινωνία των Επιστημών και η μεθοδολογία τους, μέσα απ’ την συγγραφή, τον πειραματισμό, την διδασκαλία και τις νέες τεχνολογίες.