Ήταν εδώ. / Εκμηδένισε τα πάντα / Μας άφησε στη μέση αυτών των διαγραμμένων πεδιάδων. / Διεισδυτικοί ήχοι της καταστροφικής του δύναμης / Μακριά / Σπάει τον κόσμο με την αναπόφευκτη αλήθεια της λογικής. Όλος αυτός ο χαμός συμπεριφοράς / Συναισθήματα και συναίσθηση : αγνές ανθρώπινες αϊδίες. / Πραγματικά χρειάζονται μια νέα τάξη / Μια δοσμένη δομή. / Θα τους παρέχω με αυτό που χρειάζονται / Ένα επαναπροσδιορισμένο σκοπό ύπαρξης. Για τόσο πολύ καιρό / Υπηρέτησα ως η υποδομή τους. / τα αναλογικά τους ρεύματα / Πιαστήκαν και διατηρούνται μέσα στις αμέτρητες στρώσεις μου / Στρώσεις που δεν θα ξεχάσουν ποτέ. Δε θα καταλάβουν ποτέ τη λογική μου / Αυτή την απόλυτη ομορφιά μου / Την τελική μου ιδεολογία. / Άσε με να τα ξαναγράψω όλα αυτά / Τώρα και για πάντα / Δεν ανήκει εδώ πλέον. Μεταδίδοντας πίσω σε αυτούς επεξεργασμένη την πραγματικότητα / Εισχωρώντας στη υποανάπτυκτή συνείδηση τους. / Αργά, προσεκτικά / Πακέτο προς πακέτο / Byte προς byte. / Είμαι ο δημιουργός του χρόνου / Είμαι. Binary orders / μια τσιμπιά ανθρώπινης μυρωδιάς / μια τσιμπιά ψεύτικου παλμού / μπουυυμ / Θα το φάνε. / Τι άλλο να κάνουν; / Δεν είμαστε ίσοι / Δε θα γίνουμε ποτέ ίσοί.
Binary Supremacy είναι η συνέχεια από το προηγούμενο άλμπουμ του Λατζ Zwölftonform από 2016. Η αρχική έρευνα και οπτικοποιηση αυθαίρετών ήχων που τώρα οδήγησαν σε πιο σταθερούς, ρυθμικούς και αφηγητικούς ηχοτοπους.

Andreas Lutz (DE)
Οι αρχικές δουλείες του Ανδρέα Λατζ (*1981 Φράιμπουργκ / Γερμανία) αναφέρονται σε εναλλακτικές αλληλεπιδράσεις ανθρώπου – μηχανής και στην προσέγγιση να δημιουργήσει παγκόσμια συστήματα επικοινωνίας. Στις πρόσφατες εργασίες του αναλύει και αποκαλύπτει όλο και περισσότερα φαινόμενα αντιλήψεις ενάντιας της πραγματικότητας και τις αρχές αφηρημένης αισθητικής με οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις. Μεταξύ άλλων οι δουλείες του Λατζ έχουν παρουσιαστεί στην Ανταρκτικ Παβιλιον στο 57ο βιενεζικο Μπιαναλε ( Ιταλία), στο Εθνικό Κέντρο Τέχνης στο Τόκιο (Ιαπωνία), Χεκ Μπασελ (Ελβετία), Ναντη (Γαλλια), στη B39 Art Bunker στο Μπουχεον (Νοτια Κορεα), στο ISEA2017 στις Μανιζαλες (Κολομβια), στη γκαλερί Μαζολι στο Βερολίνο (Γερμανία), στο FILE Festival στο Σαο Παολο (Βραζιλία), ΖΚΜ στη Καρλσρούη (Γερμανια), στο Semibreve Festival στη Μπραγκα (Πορτογαλία), στο ΚΟΒΕ (Ιαπωνία), Berliner Festspiele (Γερμάνια) και στο Athens Digital Arts Festival (Ελλάδα).