Faces2Voices

To Faces2Voices είναι ένα ονλαιν διαδραστικό installation που χρησιμοποιεί τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου και A.I. συνθετικό ήχο για να δημιουργήσει μία παραγόμενη μουσική σύνθεση βασισμένη σε φανταστικές φωνές και ονλάιν θεατές. Η σύνθεση εξελίσσεται στο χρόνο βασιζόμενη στις συνεισφορές των ανθρώπων που εμπλέκονται. Πολλές κυβερνήσεις χρησιμοποιούν τεχνολογία παρακολούθησης ως έναν τρόπο να ελέγξουν τη διασπορά του COVID-19. Την ίδια στιγμή πολλοί πολίτες είναι διατεθειμένοι να παραδώσουν κάποια από την ιδιωτικότητά τους για το κοινό καλό. Αλλά πως μπορούμε να προσδιορίσουμε το επίπεδο της ιδιωτικότητας που πρέπει να παραδώσουμε και κατά πόσο τα δεδομένα που κυβερνήσεις χρειάζονται πραγματικά, ανταποκρίνονται αποτελεσματικα; Εστιάζουν σε κριτικές προσεγγίσεις στις AI τεχνολογίες και εξερευνούν τέτοιου είδους ερωτήματα μέσα στη διαδικαστική ρητορική του πρότζεκτ Faces2Voices. Οι άνθρωποι μπορούν να συνεισφέρουν στο πρότζεκτ δίνοντας πρόσβαση στην κάμερα της συσκευής τους. Το AI αναγνωρίζει πρόσωπα, συνθέτει φανταστικές φωνές και τα προσθέτει στο live stream.

Helena Nikonole (RU)
Η Helena Nikonole είναι μία νέα media artist, ανεξάρτητη επιμελήτρια και εκπαιδευτικός με βάση της τη Μόσχα. Ενδιαφερόμενη στην υβριδική τέχνη, στα bio-semiotics και στο AI, εξερευνά τις πιθανές προοπτικές και ρίσκα της τεχνολογίας για να κατανοήσει την μοντέρνα τεχνολογία -και τον ορισμένο από τα media κόσμο. Εκθέσεις και φεστιβάλ συμπεριλαμβάνουν ‘’Out of the Box’’ στο ‘’Arts Electronica 2019, AI Museum Festival, ‘’Persisting Realities’’, στα πλαίσια του CTM Festival (Kunstraum Kreuzberg, Berlin, Germany) “Open Codes” ZKM Center για το Art and Media in Karlsruhe, Germany, “The Wrong – New Digital Art Biennial”, «Contagious Algorithms» στο Drugo More (Rijeka, Croatia), IAM στο GARAGE Museum Moscow και πολλά άλλα. Ως επιμελήτρια, εστιάζει σε κριτικές προσεγγίσεις της τεχνολογίας. Αυτό συμπεριλαμβάνει την έκθεση “Learning Machines” την οποία συν-επιμελήθηκε με τον καλλιτέχνη και επιμελητή Alexey Shulgin, όπως και ένα άλλο πρότζεκτ, το “Datasets VS Mindsets: Post-Soviet Explorations of the Digital Control Society” (το οποίο συν-επιμελήθηκε με την Olga Vad) στο Ars Electronica Festival 2020.

Nikita Prudnikov (monekeer) — μουσικός, αρχιτεκτων ειδήμων λογισμικού, και ενθουσιασμένη με το DSP, αυτή τη στιγμή εργάζεται στο πεδίο της εκπαίδευσης εφαρμοσμένου μηχανισμού και στην σύνδεσή του με την ακουστική τέχνη. Η Nikita είναι συγγραφέας του F L A K Y – ένα παραγόμενο μουσικό πλαίσιο που χρησιμοποίησε σε live εμφανίσεις σε διάφορες εκδηλώσεις όπως: Ars Electronica Festival 2020, Gamma Festival, Prepared Surroundings και άλλα.