Το “Intrusion” είναι μια ψηφιακή αρχαιολογική μελέτη της εισβολής του Ταϊβανέζικου server από Κινέζους χρήστες στο World of Warcraft, η οποία προκάλεσε καθυστερήσεις και συμφόρηση στον server λόγω της λογοκρισίας της κινέζικης έκδοσης του παιχνιδιού που ανάγκασε τους παίκτες να μετακινηθούν στον Ταϊβανέζικο διακομιστή μαζικά, αυτόι επέτρεψε στους παίκτες από διαφορετικές περιοχές να αλληλεπιδρούν και να συνδέονται στις ετεροτοπίες που κατασκευάζονται από το παιχνίδι και την πραγματικότητα. Το βίντεο χρησιμοποιεί μοντέλα χαρακτήρων που αντιπροσωπεύουν την κινεζική λογοκρισία και χρησιμοποιεί τη μηχανή παιχνιδιών και τον αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσει μεγάλο αριθμό συγκεντρωτικών μοντέλων που ασκούν την αίσθηση του αντίκτυπου της ανθρώπινης εισροής της ροής. Οι σκηνές χρησιμοποιούν βασικά μοντέλα, ανεξάρτητοι χάρτες και σκόπιμα διαλυμένες εικόνες για να προσπαθήσετε να σκεφτείτε τι είναι τα ψηφιακά ερείπια, οι εγκαταλελειμμένες περιοχές του κυβερνοχώρου και οι μη απασχολημένες καταστάσεις διακομιστή.

Juan Po Yuan (TW)
Ο Juan Po Yuan είναι καλλιτέχνης, gamer και εθισμένος στο Διαδίκτυο. Παίρνει την ψηφιακή αρχαιολογία ως βασική ιδέα και επικεντρώνεται στα ψηφιακά παιχνίδια και τον διαδικτυακό χώρο , παίρνοντας την εποχή του Post-Internet, που είναι δομημένη από το Διαδίκτυο, τις νέες μορφές που μπορεί κάποιος να επισκεφτεί το διαδίκτυο, τις διαδικτυακές κοινότητες, τα ηλεκτρονικά ψηφιακά παιχνίδια, και νέες μορφές ψηφιακής οπτικής εμπειρίας, όπως η αισθητική των παιχνίδια ως βασική πηγή δημιουργίας. Η νέα οπτική εμπειρία, η ψηφιακή αισθητική και οι νέες μορφές ψηφιακής οπτικής εμπειρίας είναι σημαντικές πηγές δημιουργίας, οι οποίες ενσωματώνουν την ιστορία, τη μνήμη, την αισθητική και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των διαδικτυακών παιχνιδιών, των διαδικτυακών κοινοτήτων, των μηχανικών ταινιών, των μηχανών παιχνιδιών και των 3D λογισμικό για τη δημιουργία μιας νέας, σύγχρονης οπτικής εμπειρίας, τεχνικής σκέψης και γλυπτικής, βίντεο και άλλων τρόπων προβολής, παρουσιάζοντας νέες προοπτικές και τρόπους σκέψης για να αντανακλά και να αμφισβητεί τη μετα-ρύθμιση πίσω της εποχής του Post – Internet.